Kan ik je verder helpen?
Allereerst ben ik een groene contentmaker. Lees er meer over.
Mijn klanten zijn communicatiebureaus en communicatieafdelingen. Meer weten?

Zo boei je publiek met oersaaie cijfers
Hoe kun je je doelgroep écht laten snappen wat je bedoelt? Door je content in een ‘ervaring’ te verpakken en je doelgroep fysiek midden in je boodschap te zetten. En als De Nederlandsche Bank dat met z’n oersaaie cijfers lukt, dan kan iedereen het toepassen. Zo werkt experience-communicatie.

Eis samen aandacht met ’n powerhouse of content
LONGREAD!
Nieuwe trend gespot: het powerhouse of content, een site waarop meerdere experts gezamenlijk hun blogs en content (her)plaatsen. Doel: een goedgevulde online plek, met informatie over een specifiek thema. En natuurlijk: exposure voor degenen die deze informatie leveren. Denk er eens over na. Kun je zelf zo’n powerhouse beginnen met mensen uit je eigen organisatie of vakgebied?

Vertel het eens in één zin!
Een boodschap kan nog korter dan een traditionele tweet: met de komst van smartwatches, moet informatie in één zin worden gecomponeerd.